Voor alle artikelen die u bij Lenshouse.nl koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat het artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik en volgens de voorgeschreven onderhoudsvoorschriften, naar behoren moet functioneren.
Als het artikel gebreken vertoont binnen de termijn die u van het product mag verwachten, kunt u het artikel zonder kosten aan ons retourneren. Wij bieden u zo snel mogelijk een passende oplossing, die kan bestaan uit:
Als uw artikel buiten de garantietermijn valt, worden de kosten voor reparatie afhankelijk van het type artikel en het defect. Wij behandelen defecten buiten de garantie met zorg en bieden u altijd een prijsopgave voordat we met de reparatie beginnen.
Na de prijsopgave heeft u de keuze:
Uw factuur geldt als het garantiebewijs voor uw artikel. Wanneer u in de toekomst aanspraak wilt maken op de garantie, volstaat het om de factuur van uw bestelling te tonen.
De garantieperiode is afhankelijk van het type product dat u bij Lenshouse.nl heeft aangeschaft. Alle artikelen die u bij ons koopt, vallen onder de wettelijke garantie. Dit betekent dat het product bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik en volgens de voorgeschreven onderhoudsinstructies, naar behoren functioneert.
Voor sommige producten geldt daarnaast een fabrieksgarantie. De duur van de fabrieksgarantie is te vinden in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.
Als u een garantiekwestie wilt aanmelden of een reparatie wilt aanvragen, kunt u contact met ons opnemen via e-mail, telefonisch of via onze chatfunctie. Onze contactgegevens vindt u in de rubriek Contact.
We zullen samen met u de beste oplossing bespreken en u verder helpen met de reparatie of garantieaanvraag.
Lenshouse.nl
Rijksstraatweg 243, 9254 DH Hurdegaryp
Kamer van Koophandel nr: 01059754
BTW nummer: NL-07278951B01
Bankrekeningnummer: NL47 INGB 0002 2843 00
Laatste wijziging: 01-08-2025