default

Get a quote

Garantie & Reparatie bij Lenshouse.nl

1. Garantie

Voor alle artikelen die u bij Lenshouse.nl koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat het artikel bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik en volgens de voorgeschreven onderhoudsvoorschriften, naar behoren moet functioneren.

Als het artikel gebreken vertoont binnen de termijn die u van het product mag verwachten, kunt u het artikel zonder kosten aan ons retourneren. Wij bieden u zo snel mogelijk een passende oplossing, die kan bestaan uit:

  • Reparatie van het defecte artikel.
  • Vervanging van het defecte artikel.
  • Terugbetaling van het aankoopbedrag.

2. Kosten van Reparatie/Herstel buiten de Garantietermijn

Als uw artikel buiten de garantietermijn valt, worden de kosten voor reparatie afhankelijk van het type artikel en het defect. Wij behandelen defecten buiten de garantie met zorg en bieden u altijd een prijsopgave voordat we met de reparatie beginnen.

Na de prijsopgave heeft u de keuze:

  • U gaat akkoord met de prijsopgave en laat het artikel tegen betaling repareren. Na ontvangst van de betaling sturen we het gerepareerde artikel zo snel mogelijk terug.
  • U kiest ervoor het artikel niet te laten repareren, maar wel terug te ontvangen. Nadat wij de onderzoekskosten van € 24,50 hebben ontvangen, sturen we het artikel retour.
  • Indien u het artikel niet wilt laten repareren en niet teruggestuurd wenst te krijgen, kunt u dit per e-mail aangeven. Wij zorgen voor het afvoeren van het artikel.

3. Wat is het Garantiebewijs voor mijn Artikel?

Uw factuur geldt als het garantiebewijs voor uw artikel. Wanneer u in de toekomst aanspraak wilt maken op de garantie, volstaat het om de factuur van uw bestelling te tonen.

4. Termijn Garantie

De garantieperiode is afhankelijk van het type product dat u bij Lenshouse.nl heeft aangeschaft. Alle artikelen die u bij ons koopt, vallen onder de wettelijke garantie. Dit betekent dat het product bij levering in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik en volgens de voorgeschreven onderhoudsinstructies, naar behoren functioneert.

Voor sommige producten geldt daarnaast een fabrieksgarantie. De duur van de fabrieksgarantie is te vinden in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.

5. Aanmelden van een Garantiekwestie of Reparatie

Als u een garantiekwestie wilt aanmelden of een reparatie wilt aanvragen, kunt u contact met ons opnemen via e-mail, telefonisch of via onze chatfunctie. Onze contactgegevens vindt u in de rubriek Contact.

We zullen samen met u de beste oplossing bespreken en u verder helpen met de reparatie of garantieaanvraag.

6. Contactgegevens

Lenshouse.nl
Rijksstraatweg 243, 9254 DH Hurdegaryp
Kamer van Koophandel nr: 01059754
BTW nummer: NL-07278951B01
Bankrekeningnummer: NL47 INGB 0002 2843 00

Laatste wijziging: 01-08-2025

Bij Lenshouse.nl gebruikt u uitsluitend uw factuur als garantiebewijs. Als u in de toekomst aanspraak wilt maken op de garantie, dan is alleen de factuur van uw bestelling voldoende. Termijn garantie Voor alle artikelen die je bij Lenshouse.nl koopt, geldt de wettelijke garantie (deze termijn verschilt per product). Een artikel moet bij levering in goede staat verkeren en bij normaal gebruik en voorgeschreven onderhoud, naar behoren functioneren. Daarnaast geldt voor sommige producten een fabrieksgarantie, de termijn van de fabrieksgarantie is te vinden in de meegeleverde documentatie van de fabrikant. Aanmelden van een garantie kwestie of reparatie: Voor het aanmelden van een garantie kwestie of reparatie neemt u s.v.p. contact met ons op, dit kan via de email, telefonisch of via onze chat, de gevevens kunt u vinden bij de rubriek contact. Dan is er overleg hoe u het artikel of de reparatie kunt aanleveren.