In verband met de Corona crisis zijn wij bereikbaar dinsdag en donderdag 14.00 uur-17.30 uur en op zaterdag 10.30 uur - 14.00 uur ☎ 050-5790220 Gebruik de chat of het GRATIS webcamconsult.
  • Home
  • Garantie & reparatie lh

Garantie & Reparatie op via Lenshouse.nl geleverde goederen:

 

Garantie: 

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik en voorgeschreven onderhoud, naar behoren dient te functioneren. Vertoont het artikel gebreken tijdens de levensduur u er in alle redelijkheid van mag verwachten? Dan kunt u deze zonder kosten aan ons retourneren. Wij bieden we u zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door reparatie, vervanging of terugbetaling van het aankoopbedrag

 

Kosten van reparatie/herstel buiten de garantietermijn:

Deze zijn afhankelijk van het artikel en het defect. Defecten binnen de garantievoorwaarden en de garantietermijn worden gratis gerepareerd. Valt het defect buiten garantievoorwaardenen garantietermijn dan gaan wij daar zeer coulant mee om, we geven u altijd eerst een prijsopgave voor we de reparatie starten.

Daarna is aan u de keuze;

  1. U gaat akkoord met de prijsopgave en laat het artikel tegen betaling repareren. Na ontvangst van uw betaling, sturen we uw gerepareerde artikel terug
  2. U laat het artikel niet repareren maar wil het wel terug. Nadat wij de onderzoekskosten hebben ontvangen, sturen we het artikel terug. Je betaalt dan € 24,50 onderzoekskosten.
  3. Kiest u ervoor het artikel niet te laten repareren en hoeft u het ook niet terug, geef dit dan door per email, dan zorgen wij voor het afvoeren.

 

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel ?

Bij Lenshouse.nl gebruikt u uitsluitend uw factuur als garantiebewijs.  Als u in de toekomst aanspraak wilt maken op de garantie, dan is alleen de factuur van uw bestelling voldoende.

 

Termijn garantie

Voor alle artikelen die je bij Lenshouse.nl koopt, geldt de wettelijke garantie (deze termijn verschilt per product). Een artikel moet bij levering in goede staat verkeren en bij normaal gebruik en voorgeschreven onderhoud, naar behoren functioneren. Daarnaast geldt voor sommige producten een fabrieksgarantie, de termijn van de fabrieksgarantie is te vinden in de meegeleverde documentatie van de fabrikant.

 

Aanmelden van een garantie kwestie of reparatie:

Voor het aanmelden van een garantie kwestie of reparatie neemt u s.v.p. contact met ons op, dit kan via de email, telefonisch of via onze chat, de gevevens kunt u vinden bij de rubriek contact. Dan is er overleg hoe u het artikel of de reparatie kunt aanleveren.